BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »




I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Saturday, December 18, 2010

U KNOW THAT LADY GAGA IS....


Lady Gaga merupakan ILLUMINITI?

        Kita sudah tentu mengenali siapakah itu Lady Gaga kan? Dia merupakan bintang pop yang sangat glamor dan popular dalam kalangan masyarakat dunia. Kita sering mengampunya kerana keasyikan dalam mendengar lagunya yang mampu memukau hati pendengar. Sedar tak sedar Lady Gaga telah berjaya menarik hati para manusia untuk menyokongnya. Di laman sesawang "Facebook" Lady Gaga telah mencapai tahap diminati yang paling tinggi iaitu dengan jumlah lebih daripada 24 juta pengundi. Walau bagaimanapun, sering kali kita mengatakan bahawa Lady Gaga merupakan idola kerana kepukawan suaranya. Tidak sedarkah anda bahawa ada udang di sebalik batu? Lady Gaga baru sahaja terkenal malah dia juga merupakan penyanyi yang baru sahaja menceburi bidang nyanyian tidak seperti Britney Spears yang sudah lama menceburi bidang ini. Walau bagaimanapun, Lady Gaga telah berjaya melonjakkan jumlah peminatnya melebihi Britney Spears. Baru masuk dah terkenal.

       Tahukah anda, bahawa Lady Gaga merupakan seorang Illuminati (pengikut Freemason)? Dia berperanan menyebarkan dakyah Freemason dengan mediumnya iaitu dalam bidang muzik. Dia mengambil langkah drastik dengan mengumpul peminat bagi menyokongnya dan mengikut jejak langkah yang dilakukan olehnya. Bukalah mata anda. Dunia penuh dengan fitnah. Siapakah Lady Gaga sebenarnya?

1 comments:

asilah shukri said...

nak maklumat lanjut..ko g kat blog aku..http://asilahnabihah.blogspot.com/ pastu ko bace kat situ n klik kat link wikipedia k..