BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Monday, August 1, 2011

FIRST DAY FASTING

hahaha..guys..wanna talk about homework...little bit happy coz my homework are in progress and it is 90% already...hahaha..see!!....who said that puase must tydo di siang hari ??!!...hahahaha...
but...
hari nyh jugk la puase yg membuat kn aku penat giler!!!....bukn nak ckp puase tu membebankan..tidakkk!!!!
siang tadi aku ngn my beloved
mama click here*
keluar pergi town..kononnya na cari JUADAH BERBUKA PUASE..masalhnya pukol satu da keluar rumah...da la hari ni "sejuk" gile di luar tuu.....huhhh.....
so...we took a bus from MAsai and went trough to CS....sampai sane je jalan teros pegi Kotaraya....
then mama cakap.."dik,tengok langsir yokk kejp.."
nak x nk,kene la temnkn mama aku nieyh....punye la sekejap mama pilih curtain utk bwt lgsir...naseb bek kat bed model ue dye tulis
"DILARANG DUDUK !!"...
kalau x aku tido sekejap sementara tunggu mama beli kain tu.....huhhh....
then after da berejam dalam kedai kain ue,pegi la beli stationery untk aku bwk blek skewl.....thats all about my things actually....
sekali tngok jam da pukol 4...damn!!!...na balek masai lagi..makanan x beli satu haprak pon.....
then we decided nak pergi CIQ....naseb bek kat situ ada bazar yang bole di katekan sebagai BAZAR mini coz cume ad 3-5 gerai je yg bukk....
then after that kiteorg amek bas nak balik Masai terus...naek je bas aku pon tydow!!!
x sampai brpe minit,mama aku pon kejot...
"adik,kite turon kat smart yok..kat situ bnyk bazar...."
aku memang da x larat da wktu tu...aku pon ikot je la kepale mama aku....masok bazar jer,peerrgghh....asap bekepol2....bau nye lagi...makroh mak oi puase aku.......
wwwaarrgghhh...
naseb bek lah sekejap je mama beli brg mknn..mungkin sebb aku bwt muke nek hangin coz penat sgt giler ....huhh...
so,konklusinyer...aku penaaddd!!!!!!

0 comments: