BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »




I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Friday, December 16, 2011

NO SUBJECT ?

assalamulaikum ...
hey readers....lama nya tak update blog ni....
ea lah kan ..sekarang ni i have everythings...hahha..everythings ??!!...
iea lah !...saya sudah ada FACEBOOK,BLOGGER,SKYPE and TWITTER....
tak menang tangan beb nak layan semua......hee~
tak adalah....
erm..about this post ...no subject ?!...
tu lah kan ....da tak tahu dah nak kasi tittle ape dekat post nie sebab nak cerita macam2....
hahahahahha....
about my life now....its going well but not very well actually...
handphone org yg aku sayang dah hilang and sekarang da x boleh nak SMS and CALL ...huaaaa.....
x per lah....nak buat macam mane kan...xde rezeki kan...hurm....
sdeyh nie =.='
and aku percaya bila kita sedih mesti ada HAPPY things yg akan menyusul kan....
erm...aku pon tak tahu lah sangat ape yang happy nyer tapi....
kawan yg paling aku sayang kate dia nak turun JB 20hb nanti...huaaa....HAPPY sgt2...sebab hubungan persahabtan kami baru jer pulih sebab pelbagai yang melanda kehidupan dia sepanjang cuti nie..
"Ya Allah,kau berkatilah persahabatan kami dan kau kurniakanlah kemesraan dan kebahagiaan dalam hubungan kami...."..amin ya rabbal alamin~
pikir2 pasal orang yg diSAYANGi ni....buat sakit aku ni bertambah SAKIT...sakit ape ??!!...
hah...x per lu lah tahu....biar saya dan Allah sahaja yg tahu ok...doa kan kesihatan saya ea readers....
erm....
x lama lagi dah nak naik sekolah....takut pon ada...seram pon boleh jugak...HAPPY pon x tipu....
takut sebab saya dah nak SPM daa........
seram sebab x lama lagi nak menempuh kehidupan sebagai SENIOR and FORM 5..waarrgghhhh^^
happy pulakk sebab dah nak jumpe kawan2 dan nak mula berjuang..x sabar sangat....ccceewwwaaahhh !!...
erm...pape pon....
Readers!!
doakan saye dan kawan2 Paragon95 dapat menjalani kehidupan sebagai form 5 dengan tenang and doakan kejayaan kami ea....semoga Allah berkati anda semua^^
amin~
kawan2!!
jangan gelisah ea..banyakkn berdoa and struggle in our study...insya'Allah kejayaan milik kita ... amin~
erm...lagi dua minggu jer dah nak naik sekolah...esok sudaa mau beli barang sekolah meyh....
YEAAAHH!!
hahahaahahahaaha...
x sabar pulak kan....huhu..pape jer lah..asalkan aku bahagia !!..eewwahhh..
tapi...aku risau lahh...
ea lah...x lama lagi dah nak naik sekolah...tahun SPM pulakk tu....tapi...
aku tak pegang buku sangat....malam2 pon ayik tidur lambat jer...
Ya Allah ...takutnya...
ggggrrrrrrrrrr ~_~
erm...so.....

ape yang aku mahukan :
-->semoga aku dapat belajar dgn mudah....Ya Allah,permudahkanlah segala urusanku..
-->hubungan dgn semua org diberkati and tiada masalah..(terutamanya org yg disyngi..)
-->harap2 tidk dibenci oleh mana2 orang..maafkn diri ini ea atas segala kesilapanku..
-->nak tinggalkan semua benda2 kotor and jahat yg aku penah buat...eishh3...
-->nak belajar betul2 utk SPM....
-->dapat diterima oleh semua pihak ..insya'Allah....

so readers!!
doakan Fahmy ea...semoga tiada halangan utk Fahmy capai ape yg Fahmy impikan.....
saye sayg awkk semuee .....
thnx^^
wassalam~

0 comments: