BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Tuesday, January 25, 2011

TENCEN NYER HARI INI!!!!!!



  kenaper  masok f4 ni aku maken tencen ek ???..huh..sedih sgt5...macam2 yang menimpa aq....penah hari tu makanan dalam loker aq semua hilang!!....tencennyer!!!!!...sumpah..sape yang amek makanan aq tu ..x kan halal dunia akhirat!!...sedih giler3!!....da la aku ni kuat makan[sedar pon]..boleh  pulak dye curi makanan aq!..hari ni pulak..kat lab bio tadi kene marah ngn cikgu..aq bukan sengaja tinggalkan experiment tu,tapi aq cari lab report aq yang hilang tah kemana !!!...memang kuang ajak sape yang amek ue[pompuan taw x !!]...sabar jer aq..lepas tu kene tuduh aq buat alasan jer..then waktu rehat ni da kne hantar!!..tencen lorh..sumpah tencen..now aq kat com lab kelas arab..naseb bek aq kawan baek aq ni bantu buat keje arab!!...klau x mesty lambat aq siapkan keje aq..patot la aq boleh update blog nie...heheheheheehhe..semalam lagi lah!!....da la bnyk omwek!!..[x pon sbnrnyer cume bnyk kne buat..2 subject jer laa]...boleh pulak petang tu band buat latihan yang tah ape2!!...geram nyer aq!!...nseb bek waktu riadah ad!!...that the time for me to squeeze this brain to give me a strong essay...bhahahahaha..[speaking tah ape2 ..]cdeyh la...sumpah aq x sabar nak blik untuk cuti raya cina ni..wwuuaarrgghh...home sweet home....cceeppaatt laa masa bergerak !!....huh...cdyh2!!......


0 comments: