BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Saturday, December 10, 2011

KEHIDUPAN..

assalamualaikum readers ...
lame nyer aku x update blog nie..rindu pon ad jugak...
ea lah...dekat hospital kan..mane lah boleh on lappy ni sangat.....aku risau lah...aku kat sini tak dapat nak buat homework...and next year will be the most important year for me....
"Ya Allah....berilah aku kekuatan..".
erm...
actually post ni i wanna tell about LIFE..KEHIDUPAN...
not the meaning but about my life....
saket yang aku hadapi ni mengajar aku macam2....tentang kejujuran seseorang terhadap diri aku...ketulusan sayang seseorang terhadap aku...mana satu madu dan mana satu hempedu.....
sekarang aku da faham...
kita tidak boleh paksa orang untuk menyayangi diri kita kan ....??
tapi....
aku tidak boleh lupa orang yang aku sendiri tak tahu sama ada dia sayang atau pun tidak diri aku...
eh..tapi..
readers kene tahu ni bukan pasal couple2 eh...XDE MAKNA NYA !!...
dah tiga empat hari masuk hari ni kami x ber-SMS...
tak apalah...aku berserah...mungkin dia dah bukan mcam dulu lagi buat aku....setiap saat aku mengingati dia....perit nya kehidupan yang aku lalui sekarang ini...
hanya dia seorang jer yang mengetahui tentang segalanya berkaitan diri aku...
tak apalah...aku sakit..kehidupan aku pun x lama...
biarlah dia pilih mana yang terbaik...
i don't have any right to decide anything for him.....
mungkin ada yang lebih baik untuk dia....
setiap kali aku ingat dia, sakit aku mesti datng jugak.....
dalam solat aku selalu berdoa dn mesti sebut nama penuh dia....
kakak sedara aku selalu cakap yang kakak aku rasa dia x jujur dengan aku...
tapi...
aku tak percaya!
aku marah akak sebab sms dia dan bagitahu dia segalanya tentang apa yang aku hadapi...
"Ya Allah, adakah aku benar ?! "
aku rasa kehidupan aku dah tak bermakna....


huhh...

dan
untuk DIA,
terima kasih untuk segalanya..
diri ini masih menunggu kamu...
walaupun kita bukannya apa2,aku sayang kau sangat2....
maaf selama ni mengganggu mu....

ni bukan MEREPEK tapi benar.....
"Ya Allah, kuatkan lah diriku..."

0 comments: