BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »




I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Tuesday, November 1, 2011

BLOODY HELL !!

ok....
now i'm not in a good mood actually...
u know why ??...
i wanna write about a person or maybe a group of fuckerst BOYS in my hostel...
yes...
i'm a rich boy...
have lots of money..
have lots of FOOD...
have everythings that you don't have ever....
SO WHATT ??!!!!
i be like this because there were already three times or more actually....
my food hve been stolen!!!.....
what the hell??!!....
that food is for me!!......
kalau kau nak sangat makanan aku tu kau boleh mintak kan??!!!
kau pikir aku ni kedekut sangat ker....sengket sangat ker nak kasi makanan kat kau ??!!...
hahhh??
aku x m,acam kau la bodoh!!....sengket!!.....kedek nak kasi makanan...
or actually mak bapak kau yang x mampu kasi kau makan kan sampai kau sanggup nak curi makanan orang..
kau ni memang manusia yang x reti halal haram kan??....
yes...walaupun benda kecik....just only about FOOD...tapi benda yang kau curi tu banyak BODOOHH!!..
yes of course lah kan aku ..
X AKAN pernah MENGHALALKAN makanan yang kau curi tu walau secebis zahrah pon......
dan demi Allah SWT,kau x akan pernah aman sepanjang hidup kau.....
kau x akan pernah cemerlang dalam peperiksaan kau....
dan...
demi Allah aku doakan parents kau .................**** cepat...
subhanallah....
kau yang buat aku jadi camni.....
setiap manusia ada perasaan marah tuu.....
and for ur information wahai orang islam,
Allah SWT akan memakbulkan doakn org yang dianiaya 100% neither good nor bad.....
sorry to say lah but engkau memang DAH MELAMPAU!!!.....
kau ni manusia jenis ape hahhhh??!!...
x takot ker halal haram ni??!!....
sumpah dok kau ni BINATANG !!!....
huhh....da3...cukup3...daripada aku tambah dosa mengutuk orang yang totally berdosa nie...
bek aku pen off....sorry la kalau ada yang terasa...but...
you suppose to!!......

0 comments: