BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

\(0_0')/ * kAmsAhAmnIdA * \("^_^)/

FahmyIkmal
Johor Bahru, Johor, Malaysia
View my complete profile
Kirby

Monday, November 7, 2011

MACAM-MACAM JADI...HUHH...

ape silap aku??....aku x bole nk ubah kesilapan diri aku kalau kau x nak cakap...jgn tnjokkn kslahan aku dengan mara kaw....sumpah aku sedih....marah kau buat aku rasa bersalah sepenuhnya.....aku sedar diri aku siapa pada kau...aku memang xde dalam hidup kaw....dan aku rase orang yang kau sayang tu buat semua tu pada kau sebab aku kan ??...
lupakan je lah aku dan aku rase itu jalan yang terbaik...aku dah x penting lagi dalam hidup kau...letak je lah tepi istilah sahabat tu sebab aku rase aku x layak untuk terima istilah tu...
sumpah aku x boleh tengok muke kaw...gambar kaw....aku sedihh!!!
biarlah aku seorang yang tanggung benda ni....kau pulihkn lah hubungan kau dengan orang yang kau sayng sebab dia lagi layak dan sepatutnya ada dalam hidup kaw....
aku memang bodoh kan!....buta !!!...kenapa dari awal aku x nampak yang benda ni semua akn berlaku??!!....kenapa pada awal semuanya indah2 berlaka??...
sumpah aku rindukan kengan raya 2010.....aku rase aku sentiasa di sisi kau....aku bahagia sangat dengan kau...tapi...kenapa sekarang semua jadi mcm nie??...semua sialp aku!!!...nampak sangat kan?!...
jujur aku cakap yang hidup aku dah x bermakna kalau kau dah takde dalam hidp aku...
aku pun x tahu kenapa seorang sahabat itu penting dalam hidup aku....
terima kasih dan aku mintak maaf atas apa yang telah buat pada kau dan orang yang kau sayang selama ni...
pada aku, kau anggap jer lah yang kita x pernah kenal dan x pernah kongsi erti persahabatan itu bersama....

jage lah orang yang kau sayang sama mcam kau jage aku waktu Aidilfitri 2010 dulu.....terima kasih...
wassalam....

0 comments: